Monday 3 December 2012

CINTA???



Apa kowg agx kn nier??? Idop aku sunyi bukan kerana aku xde kwn II ,family..tp aku sunyi sbb aku sampai sekarang xphm kenapa aku susah nx kekal dalam perhubungan cinta..nak kata aku xsetia..separuh jiwa ku ko ambil.I ni lah idop aku,memang ceria jerr,tapi aku paling suka bersendirian..tengok wayang,shopping..yah ada setengah pihak mengatakan aku boros..bukan boros tapi aku inginkan kepuasan dalam bekerja..aku memang suka bekerja..tapi aku berbelanja menggunakan wang dari titik peluh aku sendiri..tidak akan guna duit parents yerr...

Bukan aku memilih dalam mencarik bf..tapi mereka yg buatkan aku terfikir,knp mesti ada bf..kalau aku tetap sendiri..jarang communication..sbb nyerr kter nnti cepat bosan lah..tapi tau II ada gf lain...yg paling xsuka,dh lh blagak ckp bajek HOT sgt..waduhhh...!!!fikir lh sikit,ko makan,masa kter couple aku yg kluarkn duit..nx belagak pula..aku xheran n sedih sbb dia yg suka aku,,n aku yg beli dia,sbb aku yg bayar dia.So??.


*Moral valuenyerrr...--->kepada jejaka semua,janganlah sombong sgt,xde yg sempurna..mungkin kamu tinggalkn cinta yg sempurna yg sudah ada depan mata kamu.tapi kau sia II knnyer..dia xperlu sedih kehilangan kau,sbb cinta dia tulus..dan kau lah yg patut kecewa kemudian hari...Ingat,cinta xkn sama seperti dulu walaupown kembali semula..mungkin kau akan terasa menyesal setelah ko kehilangan dia...korang inginkan cinta pd paras rupa,tp setelah tua,cinta pd kain kafan??sebab xsanggup melihat cinta yg ko angung II kn telah bertukar buruk?? Aku ikhlas jika tuhan berikan aku seorang yg sederhana tetapi kaya dengan cinta yg ikhlas untuk ku,ALLAH &keluarga kami..AMIN...








No comments:

Post a Comment